dimecres, 3 de setembre del 2014

Ni impunidad, ni ilegalidad

FEIEN CAIXA I ARA NO VOLEN FAIXA
Tots els grups de la cambra catalana, llevat de CiU, exigeixen una comissió d'investigació per examinar amb deteniment tot l'escàndol Pujol.
Alguns s'afanyen a dir que aquests grans escàndols a l'entorn de Pujol i Mas, no afectaran al 'procés' i que res tenen a veure amb aquest. Voleu dir?
Qui, ara i aquí, dubta que hi ha hagut una relació fangosa i viciosa entre l'estelada i la cartera, entre els recursos públics malbaratats i les campanyes de recel, odi i confrontació que des del separatisme sectari s'han perpetrat?
O no s'han fet grans fortunes i no pocs s'han omplert la butxaca en nom de 'Catalunya'?
Oblidarem episodis negres i mesquins on han estat especialistes de la brutícia destacats membres de la família Pujol i de l'entorn del President Mas?
Tolerància zero amb la #Corrupció
HACÍAN CAJA Y AHORA NO QUIEREN CORREA
Todos los grupos de la cámara catalana, excepto CiU, exigen una comisión de investigación para examinar con detenimiento todo el escándalo Pujol.
Algunos se apresuran a decir que estos grandes escándalos del entorno de Pujol y Mas, no afectarán al 'proceso' y que nada tiene a ver con este. ¿De verdad?
¿Quién, ahora y aquí, duda que ha habido una relación vizcosa y viciosa entre la estelada y la cartera, entre los recursos públicos despilfarrados y las campañas de recelo, odio y confrontación que desde el separatismo sectario se han perpetrado?
¿O no se han hecho grandes fortunas y no pocos se han llenado los bolsillos en nombre de 'Cataluña'?
¿Olvidaremos episodios negros y mezquinos donde han estado especialistas de la suciedad destacados miembros de la familia Pujol y del entorno del Presidente Mas?
Tolerancia cero con la #Corrupción

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada