dimarts, 11 de febrer del 2014

NO AL MONOLINGÜISME EXCLOENT I VERGONYÓS



NO AL MONOLINÜISMO EXCLUYENTE Y VENGONZOSO
En los años de experiencia docente hay una cosa que he tenido siempre presente, que he constatado casi siempre, y es la magnífica profesionalidad del equipo humano que hay en nuestros centros educativos: desde las mujeres de la limpieza, pasando por el personal administrativo, las cocineras y cocineros, asistentes, monitores, familias implicadas, alumnado comprometido y profesorado.
No siempre se han seguido al pie de la letra las directrices, consignas o indicaciones de las administraciones de turno, políticas como no podía ser de otra manera, precisamente por lo que he expuesto al principio.
Tengo una gran estimación y consideración a todos los miembros de las comunidades educativas de nuestros centros como para comulgar con ridículas ruedas de molino.
Los planteamientos públicos de la Consellera Rigau, incluso, chocan frontalmente con la realidad y, lo que es más significativo, con lo que proponen desde su sector nacionalista y que, a veces, ella misma no tiene ningún reparo de exponer aunque entre en flagrantes contradicciones. De ahí a una actitud cínica y perjudicial hay poca o nula diferencia.
En defensa del catalán, siempre. En contra del castellano, nunca. Y no solo se trata de horas lectivas, pruebas selectivas o tratos diferenciales, hay la dignidad de todo nuestro alumnado, sus familias y nuestra sociedad plural.
#Convivència #Convivencia

NO AL MONOLINGÜISME EXCLOENT I VERGONYÓS
En els anys d'experiència docent hi ha una cosa que he tingut sempre present, que he constatat gairebé sempre, i és la magnífica professionalitat de l'equip humà que hi ha als nostres centres educatius: des de les dones de la neteja, passant per personal administratiu, les cuineres i cuiners, assistents, monitors, famílies implicades, alumnat compromès i professorat.
No sempre s'han seguit al peu de la lletra les directrius, consignes o indicacions de les administracions educatives del moment, polítiques com no podia ser d'una altra manera, precisament pel que he exposat al principi.
Tinc en gran estima i consideració a tots els membres de les comunitats educatives dels nostres centres com per combregar amb ridícules rodes de molí.
Els plantejaments públics de la Consellera Rigau, fins i tot, xoquen frontalment amb la realitat i, allò que és més significatiu, amb allò que proposen des del seu sector nacionalista i que, de vegades, no té cap vergonya d'exposar ni que entri en flagrants contradiccions. D'això a una actitud cínica i perjudicial hi ha poca a nul·la diferència.
En defensa del català, sempre. En contra del castellà, mai. I no només es tracta d'hores lectives, proves selectives o tractaments diferencials, hi ha la dignitat de tot l'alumnat, llurs famílies i la nostra societat plural.

Manel Parra
President del MC d'Espanya i catalans

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada