dilluns, 31 de març del 2014

Calafell, una bella localidad del litoral catalán



CALAFELL

Avui hem estat a Calafell, una bonica localitat costanera a la comarca del Baix Penedès. El municipi està format per tres nuclis principals: Calafell poble, Calafell platja i Segur de Calafell, i prop de 30 urbanitzacions, amb un total de 24.672 habitants l’any 2012. Com moltes altres localitats del litoral el creixement demogràfic ha estat espectacular, tenint en compte que a l’any 1960 només tenia 2.170 habitants.
A més del centre de la població, tenim altres llocs d’interès com la Ciutadella ibèrica de Calafell (que contínuament està sent millorada), el Castell de Calafell i el Museu Casa Barral.

Hoy hemos estado en Calafell, una preciosa localidad costera en la comarca del Baix penedés. El municipio está formado por tres núcleos principales: Calafell pueblo, Calafell playa y Segur de Calafell, y cerca de 30 urbanizaciones, con un total de 24.672 habitantes en el año 2012. Como muchas otras localidades del litoral el crecimiento demográfico ha sido espectacular, teniendo en cuenta que en el año 1960 tan solo tenía 2.170 habitantes.
Además del centro de la población, tenemos otros lugares de interés como la Ciudadela ibérica de Calafell (que continuamente está siendo mejorada), el Castillo de Calafell y el Museo Casa Barral.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada